Wednesday, May 11, 2016

ALREADY? May 2016


記得好耐之前
有人笑我稱呼「其他人」為「世人」

//不要低頭 光環會掉下來//

其實我一早知道自己係女皇
唔會為俗世既眼光而收斂色彩
所以我呢種咁衰 咁自我既性格
真係you neither love me or hate me
希望我將來生D仔女唔好似我扁鼻之餘
都唔好似我D性格 
我驚我會錯手打死佢..

「ABC Shiga上身」
當然唔係everybody都accept倒我咁bitchy既personality
但係我husband就好appreciate 同覺得我好funny
Everyday 對著我都咁happy 你吹咩

2016.05.11

xoxo

..

No comments:

Post a Comment

Leave a Message